Koska nosturi painaa noin 130 kiloa, on sen liikuttelu hankalaa, jos sen alla ei ole pyöriä. Päädyin laittamaan nosturin painavammalle
puolelle eli taakse ilmakumipyörät helpottamaan myös soralla työntelyä. Eteen laitoin pienet kovat umpikumipyörät, koska nosturin etupuoli ei
paina paljoa ja liikkuu sen vuoksi kevyesti myös soralla, kunhan alla on edes jonkinlaiset pyörät. Umpikumipyörät kestävät paljon ilmakumipyöriä
enemmän kuormitusta, ja nosteltavat massat ovat enimmäkseen etupyörien päällä, joten siksikin umpikumipyörät olivat eteen loogisempi valinta.
Pyöräntuennan takapyörille tein 10x80-lattaraudasta. Etupyörien pyöräntuennan tein 10x100-lattaraudasta. Takapyöriksi valikoituivat halvimmat
mahdolliset teräsvanteelliset kuulalaakeroidut kottikärryn pyörät, ja eteen laitoin jotkut roskapönttöön tarkoitetut kovapyörät.
Joskus tulevaisuudessa pullotunkki olisi hyvä korvata pidemmällä hydraulisylinterillä, jotta nostokorkeutta saisi suuremmaksi. Se edellyttäisi käsitoimisen
hydraulipumpun hankkimista jostain. Irtonainen hydraulisylinteri olisi myös helpompi saranoida alapäästään, jolloin mäntään ei kohdistuisi sivuttaista momenttia.